Australie dag 2

8 april 2017

Dag 2 Australië:

Opstaan om 7 uur en rondje gaan lopen met Rineke en Cooper door de wijk langs de rivier, een wandeling van een uur. De wandeling gaat langs Oxford street in de wijk Balmoral waar om 6 uur de koffieshops al open gaan en waar het op dit vroege uur al druk is. Australische mensen gaan vaak al vroeg sporten en gaan dan koffie drinken in één van de vele koffiehuisjes die de stad heeft. Erg leuk, we hebben ons geld vergeten dus voor ons geen koffie .

Dan thuis gekomen wederom naar het vliegveld omdat Robert vandaag naar Brisbane komt.

Robert aangekomen, dan naar huis toe en koffers en Cooper en onszelf inladen en dan met Rineke, Herman, Robert en ik naar Minnie water waar Rineke een shared vakantiehuis heeft met nog twee anderen. Minnie Water ligt aan een nationaal park Yuraygir ongeveer 3,5 uur rijden vanaf Brisbane.

Omdat er hier geen winkels zijn moeten er eerst  boodschappen worden gedaan, we stoppen bij Ballina  om de inkopen te doen. Boodschappen ingeladen en geluncht en doorgereden voor nog twee uur in de auto naar Minnie water. De auto is bomvol omdat we alles voor dit weekend moeten meenemen.

Aangekomen in Minnie Water om 18 uur. Een heel klein plaatsje aan de kust aan de rand van het nationale park.  Eten, wat televisie kijken en slapen.